Permata Hatiku..

Friday, January 2, 2009

Cerita Tahun Baru 2009

Salam Tahun Baru 2009 semua...

Mula2nya tiada perancangan apa2 pun utk cuti thn baru...anak2 semua bangun lewat. Dah keluarkan lauk utk masak tengahari.. tetiba adik ipar call hubby ajak pegi Aquaria KLCC..dia dah on the way. So..apalagi kami dgn pantas bersiap..mandikan anak2..siapkan bekal susu... Excited la jugak aku coz ni lah 1st time bawak anak2 gi jln2..selain dari pegi shopping.. ;) Sampai sana..masuk..excited la Syaza tgk fish... tapi Arif blur je..bad mood..dia x suka dok atas stroller..tp kalu dok atas stroller cepat je tido..cian dia. Syaza ngan hubby cam tak puas je..maklumla 1st time.. Aku pernah masuk Underwater World kat Sentosa Island, Singapore masa blajar dulu..lagi besar rasanya.. Adalah beli souvenir skit..apa lg key chain & magnet fridge la tumpuan aku.. Dari zaman sekolah lg aku suka mengumpul key chain..tp dah terhenti bila dah kawin..kumpul magnet fridge plak.. Gambar kat bawah ni pun RM28...tak pe lah sekali skala.

keluarga bahagia hehe..susahnya anak2 ni nak posing..


Arif, Syaza & her/his cousin (Sarah)


Semoga tahun 2009 ni kehidupan lebih baik..murah rezeki & yg penting boleh berikan yg terbaik utk anak2. Tu yg cuba menjinakkan diri dlm bidang bisnes..mmg la adala sedikit minat dlm bisnes tp aku ni jenis yg pemalu..tak suka nak berdepan ngan org..so..aku rasa bisnes online boleh menyelesaikan masalah aku..Insya Allah. Sempena 1 Muharram 1430 tempohari aku telah melancarkan kedai online aku (link)..utk permulaan aku cuba jualan tudung bawal dulu..nanti Insya Allah akan bertambahlah jualannya..semoga mendapat sambutan. Banyak lg yg perlu diperbaharui..Insya Allah improve from time to time..bak kata kawanku..

4 comments:

rossizam said...

jalan2 tgk ikan tu..bestkan dpt jln2 ngan family..semoga bahagia selalu..

ct_as said...

Insya Allah..Ros..semoga Ros & famili pun bahagia sokmo gak..

eriey said...

bestnyer jejalan nge family...sambut taun bru laa tuh..mg akak bhgia dgn ank2 yg comeyy..

ct_as said...

to eriey.
mmmg best jejln ngan family..tp hubby buke jenis suka jale2..huhu..
tu pun sbb adik dia ajak..
apa2pun moga eriey sekeluarga pun bahgia sokmo..

Related Posts with Thumbnails