Permata Hatiku..

Wednesday, December 17, 2008

Hangin satu badan...

Semalam (Selasa)...pegi buka akaun bank baru. Sebelum ni mmg tak pernah berurusan ngan bank ni. Tapi dia punya service teruk gak la. Bila aku sampai..aku tanya la sorang officer kat kaunter apa ntah coz xde nama. Tapi aku anggap kaunter pertanyaan coz dekat ngan mesin amik nombor. Dia tunjukkan meja customer service suruh aku duduk dulu. So aku, hubby & anak2 duduk la dulu walaupun tak de officer kat situ. Tunggu punya tunggu lebih kurang 15 minit tak de sorang pun officer dtg. Hubby aku dah start gelisah..dia kata tak de borang ke perlu diisi untuk buka akaun. Ya tak ya jugak... Officer kat kaunter pertanyaan td dah bertukar orang. Aku bangun pergi bertanya..dia suruh tunggu kejap sambil jarinya menuding ke arah meja customer service yg tak de sorang pun officer. Aku tanya la tak de borang nak kena isi ke? Dia cakap ada... Kebetulan sorang officer perempuan baru keluar so dia suruh tanya officer tu. Officer tu bg la borang buka akaun..dan tunjukkan mana yg kena isi..dan lepas tu suruh amik nombor. Pas isi borang tu..hubby amikkan nombor. Tunggu lg... Tunggu punya tunggu.. Syaza pun dah tak senang duduk. Hubby dah start merungut. Aku ok je..tp bila hubby dah merungut aku pun tak sedap jugak la rasa. Almost setengah jam menunggu... Meja customer service ada dua tp yg bertugasnya sorang je...Dia sorang la yg dok melayan orang. Sampai kemuncaknya..hubby dah naik angin..dia suruh aku tanya je officer perempuan tu bila giliran kami. Kebetulan plak bila time aku pegi tanya..customer yg dia layan tu baru je berlalu. So..dia cakap, " akak baru je nak panggil nombor adik". Huh..nasib baik..hubby aku dah keluar..bawa Syaza jalan2 kat luar. Sepanjang perjalanan balik..sampai ke rumah pun tak habis2 hubby membebel... Dia cakap, ada bank satu ni walaupun prosedur dia melecehkan..cerewet..tp kurang2nya customer service dia ok. Tp bank yg aku pegi tu xde la cerewet mintak itu ini tp customer service plak teruk. Kata hubby aku lg...bank lain..tanya pak guard pun pak guard boleh bg borang buka akaun. Yg ini..tanya officer..dia boleh suruh tunggu..bukan kata nak bg borang..tak de la kami buang masa menunggu. Hemmm...mungkin masa aku pergi je..nasib tak baik. Sabar je la...

2 comments:

Anonymous said...

asiah..bank mana?CIMB ka?

Anonymous said...

kak asiah..bank mana?CIMB ka?

Related Posts with Thumbnails