Permata Hatiku..

Thursday, March 26, 2009

So sweet...

Actually...this happened 2 days ago. Aku dok bersin2..gatal2 hidung...dari bangun tido lg. Bila my lil princess bgn....cam biasa siap2kan dia...letak makanan kat atas meja then tinggal dia makan. Aku mengadap komputer...sesambil terbersin beberapa kali. Tetiba Syaza datang ngan segumpal tisu kat tangan hulur kat aku. Aku confius??..agaknya dia nak suruh aku buang kot.
Petangnya..hidungku masih gatal2. Tengah melayan anak2..sambil mengemas mainan dorang..terbersin lg.. Syaza cepat2 panjat kerusi kat meja makan..ambil tisu atas meja. Gumpal kat dlm tangan dia then bg aku sambil menggerak2kan(betul ke word ni?) hidung dia. Oooo...baru aku faham..rupa2nya dia nak suruh aku sapu hingus. Almaklumla..masa dia selsema ri tu..tiap kali dia bersin je..cepat2 aku atau hubby amik tisu/towel lap hingus dia. Sooo sweet anak ummi ni...
Petang tu gak...aku dok basuh pinggan mangkuk..Syaza & Arif pun dok menyibuk gak kat dapur. Bagi Arif makan biskut. Tgh2 aku dok membilas pinggan sesambil mengawasi dorang..maklum la kat dapur byk barang...Arif plak hancurkan biskut..bersepah kat lantai. Pastu tahu plak..kebetulan ada kitchen towel terjuntai dari table top...ditariknya then gi lap2 biskut yg dia sepahkan. Good boy!!(walaupun makin bersepah..hehe)

No comments:

Related Posts with Thumbnails