Permata Hatiku..

Tuesday, May 26, 2009

Happy Birthday Sal!!

Hari ni birthday sahabatku Wan Salsabiila....member sejak zaman sekolah menengah. Aku mula berkawan baik semasa di form 2...duk bersebelahan. Dari situ kami mula rapat..dan mempunyai minat yg sama..dlm bidang penulisan (tapi aku xde bakat pun dlm penulisan..huhu). Lainlah Sal..dia memang berbakat dan mmg rajin menulis. Orangnya kecik comel tp berjiwa besar. Walaupun dia bukan seorg blogger...saje je aku wat entry khas utk Sal supaya Sal jenguk blog aku ni. Lagipun birthday kali ni special skit..coz angka kat depan dah bertukar..*wink*
Sal mmg bz skrang ni..seorg pendidik..seorg pelajar..seorg ibu..seorg isteri.. *tabik* Dah lama x jumpa since kenduri kawin Sal. X sempat lg nak jumpa baby Luqman. Apa2 pun Sal..Selamat Hari Jadi..semoga panjang umur, dimurahkan rezeki & bahagia bersama keluarga tercinta...good luck. Terimalah kad yg x seberapa dari saya...(biasa tiap2 thn sms je).. :)

1 comment:

eriey said...

smt hri jdi...

Related Posts with Thumbnails